ماهانماهان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

جوجه مامان

اولین شب عید سه نفره

1392/12/30 23:30
نویسنده : مامان سارا
130 بازدید
اشتراک گذاری

             http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 تو بهاری...نه بهاران از توست ، از تو می گیرد وام...هر بهار این همه زیبایی رااز تو میگیرد.

         

الان که دارم برات مینویسم یاد پارسال افتادم که شما قد یه دونه برنج بودی والان برای خودت یه مرد شدی من و بابایی از اینکه امسال با شما عزیز دل کنار سفره هفت سین می نشینیم خدا را شاکریم.

 امروز پنج شنبه بود صبح ساعت هشت بابا جون بیدار شد و صبحانه رو آماده کرده و من وشما رو هم بیدار کرد تا صبحانه بخوریم و بریم بیرون بعد خوردن صبحانه که دست همسری درد نکنه ، رفتیم بیرون اول از همه برای شما یه ماهی کوچولو خریدیم کمی هم سبزی پلویی برای شام ،سبزه رو هم خودت بادستای کوچکت و کمک مامان سارا گذاشته بودی بعدش رفتیم پاساژ و برای بابا و من خرید کردیم و اومدیم خونه بعداز ظهر من شما رو بردم حمام و بابایی لباسامون و اتو کشید ،منم شام و درستیدم همسایمونم برات سبزه و شیرینی اورد بعدش کنار هفت سین منتظر تحویل سال نو شدیم موقعی که سال تحویل شد من از خوشحالی جیغ زدم و شما نگاه به من کردی و زدی زیر گریه و باباجون اولین عیدیت و بهت داد اینقده صحنه قشنگی بود که من گریم گرفت بعد زنگ زدیم به مامان بابایی و مانی جون و خاله و دایی ها سال نو رو بهشون تبریک گفتیم.با وجود تو نوروز امسال خیلی عالیه و خیلی خوش می گذره.

 

                                     عشقم

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه مامان می باشد