ماهانماهان، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

جوجه مامان

واکسن 2ماهگی

1392/10/12 16:33
نویسنده : مامان سارا
127 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سلام،عصر برفیت بخیر،امروز 12 دیماه هستش و نوبت واکسن زدن شما بود چقدر این دو ماه زود گذشت امروز من و بابایی و خاله جون بردیمت بهداشت تا واکسنت رو بزنی (شب قبلشم با بابا جون بردیمت چکاب دو ماهگیت که پزشکت گفت رشدت خوبه و همه چی نرماله ) موقع زدن واکسن قلبم داشت از جا کنده می شد خاله و بابایی روی تخت گذاشتنت و آقای دکتر دوتا آمپول به پات زد و شما یه کوچولو گریه کردی و بعدش زودی آروم شدی وقتی اومدیم خونه مانی جون ،دایی علی جون اونجا بودش بغلت کرد و کلی قربون صدقت رفت و برات قران تلاوت کرد و مانی جونم برات اسپند روشن کرد و.... . الان که دارم این مطلب و مینویسم داره برفی قشنگی میباره و شما بغل بابایی خوابیدی و من مانی جونم کنار بخاری نشستیم و چایی میخوریم من دارم میتایپم.

 

عشقم

مامان جان ببین خاله شلوارت و تا کجا بالا کشیده

بعد از زدن واکسن

اینم وقتی مانی برای آرامشت داره بالا سرت صلوات می فرسته

=

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به جوجه مامان می باشد